Så nu är det eller ja ska vi gå på tiden så är det

Fredag och jag har min arbetshelg framför mig. Skolan har börjat Men det gick inte så bra..
Fabian har börjat På dagis förlåt förskolan Efter sommar uppehållet.. Han däremot älskar att få komma dit och han vill inte hem.. skönt man inte har problem med att få dit honom.... annars vad har hänt..
Jo Josse fick en liten söt flicka kl 19,29 idag,.. 3320 g och 49 lång Linell ska hon heta.. en ritig söting var det:D





Här är en bild på henne:D


Ja som sagt annars har det ju gjort det vanliga jobba städa laga mat tvätta och så vidare och så vidare..
Men nu har jag skrivit lite.. kommer väl något till en annan dag för nu ska jag strax sova.. natti på er..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0