trött....

Sitter här trött efter en hektisk helg..



6 Augusti Jag 40 år..:D
När kl var 02,30 den 6 augusti så sov jag så gott i min säng sidan om min älskade man Mats och vår lille knallhatt Fabian sov också där..
Då vaknade jag av ett sånt liv i hallen en match// student tuta vrålade i vår hall där nere och 5 "skön sjungande" jäntor....  ja om man nu kan kalla dom det.. Min älskade dotter Emmelie och Sara hennes bästa vän  och Mikalea deras kompis.. och så mina vänner Eva och Pia då hade dom bakat en snopptårta och bryggt kaffe och hade det med sig:D det var gott och trevligt men man blir ju lite trtt när man bara sovit typ 1 timme innan och man kommer igen i säng vid halv 6 och stiger upp sen kl 09,45 Och så har man en del framför sig.. sista inköpen lite matlagning och fixa färdigt..  sen var det ju i väg till..

Min Fd kollega eivor på tjej träff vi hade det jätte trevligt
Åt jätte gott och drack jätte gott.. Therese hämtade mig när kl var ca 17,30 varmt var det...
Så det receptet måste jag bara ha..
Var hemma ca 00,45 då var Emmelie hemma och ja naturligtvis var sara här också var annars ..:D
dom har blivit så bra kompisar i sommar och det tycker jag om.. eller ska jag säga vi för det gör vi allihopa..

mysa lite med mannen innan det var dax att släcka dom melerade inför natten..





7 augusti idag kl 19,00 så smäller det..
eller ja inte smäller på riktigt.. men jag ska ha min fest...
och vi hade det trevligt..  tyvärr så fick jag 2 återbud för festen.. Vilket jag tyckte var tråkigt..

Ztina som skulle kommit med sin lille kille hennes mellan son var sjuk.. så hon fick vara hemme med honom.. men nu är han på betringsvägen har jag hört..:D

Aranka en go vän som jag gick usk utbildninen med hon fick gå in och jobba.. trist för hon behöver få komma ut och träffa lite goa vänner..

Men annars var vi 38 st blev det nog ändå.. skulle varit 36 men Emmelie och sara backade ur den festen dom skulle gott på...

VAD BJÖD VI PÅ..



Välkomstdrink..
Asti cinzano7 /fläder cider..

Mat var buffe bord
Olika kryddade korvar
medelhavs hjärpar
sommar skinka
poatis sallad 
pasta sallad
och grön sallad
bullar
vitlöksdressing
bearnaise dressing

 kaffe och tårta
gottebord

vin ,öl och cider ,läsk
wild africa likör och wiskey..


Presenter som jag fick..

B´duck rosa mugg  te "fredagsmys" polka choklad av E /S /och M.
500 kr på Siba Av familjerna fisk/ törnblad/Nielsen
500 kr på ikea  av Ztina Therse Annemarie och Agnetha
300 kr på nova  av min kollegor på vipan
500 kr  av svärmor och Gert
200 kr och en bukett röda rosor av Aranka
200 kr Micke och Michele
100 kr av Lizette och christoffer
1 burk kolor och 1 klubba med vatten pistol och 120 kr i växel.. av Bitte med familj.
ett present kort på 300 på partylite och en flaska vitt av familjen Göthe..
1 flaska vitt av Hans ,Agnethas make
4 flaskor vin av Micke och Linda och Ida
En vas och två "skålar"  i Rosa/ lila  och EN stor jättefin bukett med vitaktiga rosor..av Nisse Lilleman och Anna med familjer..
En Beginia av svärmor och en ananas blomma av  familjen fisk..
Sen fick jag en kartong med 4 jättefina muggar av Agnetha också:D
Nu tror jag inte att jag glömt något..
i så fall ber jag om ursäkt..


så nu har jag berättat för er lite om hur min helg har sett ut..
hoppas att ni som läser min blogg också har haft en trevlig helg..

Natti på er..


Bilder får jag försöka få upp sen..


Kommentarer
Postat av: Ztina

Låter som ni hade en kanon kväll i Lördags. Så trisst att ja inte kunde vara med...:( Men vi får träffas snart igen......

2010-08-09 @ 07:40:24
URL: http://zander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0