Oj vad tiden går..

Många är på mig att jag ska uppdatera och det är väl verkligen på tiden.. det var ju i juni jag skrev sist och nu är det den 31 juli..
Och tänker man på att tiden går så kan man ju verkligen tänka på idag.. för idag för exakt 19 år sedan fick jag mitt allra första barn..
Min lille son är ju stor och det kan man väl säga.. 19 år 185 lång nästan och bor inte hemma...
saknar honom faktiskt...
Fabian pratade med honom idag i 20 min ..


Vad har annars hänt isommar..
ja vi har fått till ökning i släkten 2 små flickor på båda sidorna..
Grattis Jocke till lilla N och grattis J och V till er lilla tjej...


Ja jag har redan haft semester 5 v blev det.. jag hade gärna haft någon vecka till.. eller månad:D
Vi har varit i Eskilstuna och stockholm och träffats hela släkten...
Det var trevligt..

Sen var K och M här med M.s son T mycket trevligt synd bara att vi bor så långt ifrån varandra..
Jag tror vi hade kunnat ha haft det trevligt ihopa..


Nästa vecka fyller man ju 22 år :D Ja jag inbillar mig det:D fast så är det ju inte...
Ja jag ska ha en liten fest uppe på idrottsplatsen och det ska bli kul..
tror jag i allfall..
En del kommer då  i allafall...
Men den jag hoppas mest på ska komma är faktiskt johan.. 
Men man kan bara hoppas han skulle försöka i allfall..

Ja nu har vi kommit i gång med bad rummet också här hemma så f.r.om idag får man gå på toa nere i källaren...
Nej nu ska jag se om man kan hitta på lite lovar att det inte ska ta så lång tid till uppdatering nästa gång..
 ska försöka få in lite bilder här sen...

kram på er alla och M och K tack för champagnen....

Kommentarer
Postat av: chris

Persikor! Är det inte svårt?

Själv har jag bara 3 äppelträd och ett päronträd.



Kram Chrisan

2010-08-01 @ 10:01:24
URL: http://chrisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0