4 oktober...... Kanelbullensdag

Har ni ätit någon kanelbulle idag..
Jag har Efter min andra frukost så åt jag en stor saftig kanelbulle...
Det är gott.. mycket kanel och kardemummasmak.. Namns..







Nu har jag gått av mitt pass sityter här med sara och har det lugnt och skönt..
Emmelie är på praktiken och fabian på dagis
sara ska sova här inatt för att Eva jobbar..
Men ikväll ska dom ju iväg på handledarkurs..
hoppas att dt går bra.

vad har annars hänt idag..
Inte mycket tagit det lugnt är hyfsat pigg så jag har inte sovit något idag..
Men vi får väl se hur det går..
är ju 2 st biggest loser ikväll
sista avsnittet (tror jag) på det amerikanska...
Och sen det svenska och jag ska se båda...
Sen blir det nog sängen..:D
ska ju upp tidigt och gå på kurs...
pedagogiskt fårhållningssätt..:D

Se hur det går  imorgon..



Där går vi..
Hoppas på att maten smakar bättre än förra ggn..
hårda potatis och mamma scans köttbullar..
och dåligt mottagande av mattanten..:(


c,ya kanske ses senare.. kramar på er


Kommentarer
Postat av: Ztina

Synd jag inte e hemma, annars kunde du kommit hit på lunch....

2010-10-04 @ 19:33:51
Postat av: Elin

Hej Ewa

mums vad god kanelbulle du har på bild blir ju sugen hehe

kram Elin

2010-10-04 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0