Fredag eftermiddag..

känner mig pigg emellan åt men ibland är jag helt matt.. febrig.. ont i halsen..
men det är skönt att vara ledig.. härligt..

Vad har hänt.. ja jag har köpt mig ett buzz för mitt presentkort på siba för vi hittade en mockamaster till 499 på ett annat ställe och det var ju det jag skulle ha det till.
haft en visning i veckan och ska ha en nu i helgen...

fabian har varit på förskolan denna veckan... det har han tyckt om..
jag var på kurs i tisdags.. pedagogiskt förhållningssätt..

mats har jobbat och emmelie har varit hemma i onsdags och sen hade hon studiedag idag..



kärlek är underbart..


Kommentarer
Postat av: Monica

Nu får det vara nog med förkylningar och elaka baciller. Det varit mycket feber och ont i halsen här också. Kent har klarat sig.....

Vad kul att du köpt ett buzz! Den kommer ni ha mycket kul med.

Ha det så gott, krya på dig och hälsa familjen!

Kram Monica

2010-09-25 @ 11:30:46
URL: http://mittlivochstalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0