helgen slut och natt igen

ja då sitter man här igen..
En mindre att ta hand om inatt
men imorgon är det som vanligt igen.

helgen har avlöpt väl
vi köpte en pelletsbrännare
jag fabian och eva emmelie och sara har varit i skogen och plocka svamp..
i går söndag hade jag visning. den blev kanon..
6401 fick sålt för..
det blev bra. En kille som skulle bli 15 som jag hade den hos.. det var kul....

 Idag har jag farit och haft mig var hos emmelie och lunch på praktiken...:D
kul att se henne jobba . det är ett gatukök jag tror faktiskt att det passar henne..

nu sitter jag här och kollar idol och så får vi se hur lugnt här är inatt..

har köpt stövlar till fabian denna helgen det blev hela 3 par.. 1 par vinter stövlar och 2 par fodrade gummistövlar..

det belv ett par till emmelie också..

denna veckan är där inga inplanerade nätter för sara men man vet ju aldrig hur och när hon nattar här...:D






detta fick jag idag hos emmelie..









Lite såna här godingar blev det  i korgen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0