Natt och jag är på jobb

Nu sitter jag här igen allt lugnt alla sover och jag har ínget just nu att göra..
Eller ja man kan ju göra en massa men samtidigt varför ska man . Jag behöver inte ta dagpersonalens sysslor också det viktiga är ju att mina sysslor är gjorda.. Eller hur.. men nu sitter jag här och lyssnar på tv och sitter med emmelies data med mig.. slö tittar på idol

Nu är det bestämt att johan och rebecka kommer ner i morgon..(läs idag) domkommer kl 14 till lund..
Det finns en massa saker man vill säga Men man ska nog ta det lugnt.. kanske vänta lite ..

Emmelie var på sin praktik idag. Det hade gått bra skönt det var positivt första dagen:D det hoppas hon trivs och det ger henne något..
kan ju bli möjlighet till extra jobb så småniningom... håller tummarna:d



Ja vad annars .. ledig helg najs .. fått en ny bokning för visning:D
det är så härligt...
jag kan hoppas att jag får några till:D




nej nu får jag se om jag kan göra lite.. 
  ha en bra natt.. och dag kramar...






Två super snyggingar.. Peter jihde och min underbara dotter Emmelie på idol uttagningen i malmö 2010..

Kommentarer
Postat av: Sara

ja riktiga snyggingar men fotografen var snyggare xD

2010-09-10 @ 10:25:44
URL: http://sarrra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0