ny natt och nya tag nu har jag gott

på ett nytt arbetspass men nu är allt som vanligt igen.. G-B är tillbaka från semester och sjukskrivning.. vi har underbara vikarier i år men  det är ändå aldrig det samma..

Idag har jag varit och hämtat kataloger och doftprover jag har redan fått mina favoriter:D
Har även fått lite produkter så nu är det bara att hoppas på att man kan få sina votiv ljus i v ..

Idag har jag pratat med J för första gången sen han stack. dom kommer ner till helgen och jag tror att Fabian kommer att bli jätte glad:D 
för det blir jag..


Vad har annars hänt.. jo emmele har gjort sitt första matte prov och hon hade alla rätt.. imorgon ska hon börja på sin praktik.. gatuköket i rolsberga det blir nog bra:D 
Hoppas det i alla fall:D






Vad har mer hänt.. jo jag har sökt ett antal tjänster.. vill här i från trivs inte bra.. ingen ordning här..
vill ha nytt.. rent nytt.. så det är bara att hålla tummarna:D



vårt lilla hjärta som blivit stor kille nu:D







En fin gryningsbild hemma ifrån:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0