Regnet bara öser ner........

Ja så är det utanför fönstret.På jobb ja var annars när man är uppe vid denna tiden...
Vädret är så trist då den ända hyfsade kanal (tv4) fungerar inte..:( 
så nu sitter jag här med datorn och har en film som jag lånat av L The Ex
verkar rätt trist...
Ka nu är det sista natten sen är jag ledig hela 2 nätter..
jippii märks det det att jag inte trivs så bra eller:(
vill bara här i från.. snälla låt mig få ett annat jobb...

Fabian är hemma och är sjuk..

Ja Mats har varit hemma med honom..
Och sak vara det imorgon också
där är inte mycket krut i honom..
stackarn..

Tillbaka till verkligheten nu blev det inte tyst längre utan nu fick man springa iväg och ta en ringning,
,





Pia fyllde år i går ... fick en vatten kokare och te av Eva och mig..
Ja det var en födelsedg till över..
nu har vi inga förrän ja.. nästa år  om man säger så eller jo det är det ju...
henke ska fira sin nyårs afton då blir han 25 Grattis.. Men innan dess fyller ju farmor år...
måste komma ihåg henne i år:D
den 8 oktober...
Be mig inte komma ihåg vad hon blir bara..:D


F*n Vad tramsig film.... jaja den får gå ändå..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0