Så nu är det natt och Lördag

jag sitter på jobbet fryser har ont i halsen.
vill inte bli sjuk..

jag har för mycket som händer runt omkring mig...
Senare idag är det tupperware party
2 jobb nätter kvar

på måndag ska jag ha en visning hos pia
utbildning på tisdag och på kvällen regionsträff
sen på lördag är det tänkt att vi ev ska ut och dansa
och söndag är det visning i gen .. det är en hektisk vecka..
puh
 
Annars så har det varit lugnt..
M  har v arit hemma med F som varit sjuk och nu är M sjuk..
Och det känns som om jag börjar bli det...


Vill inte orkar inte låt mig slippa ..
låt mig byta för nu vill jag inte längre..








så här pigg känner jag mig nu fast jag är inte snuvig..


Kommentarer
Postat av: Sara Bonder

Känner mig inte heller helt 100% frisk min hals mandlar känns svullna och jag hostar och har ont i halsen :( inte kul och tror jag vet vem som smittat mig :(

2010-09-18 @ 13:14:04
URL: http://sarrra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0